Sunday 1 January 2017

2016: movies on screen


STAR WARS: ROGUE ONE [M]
Trolls (G)
HACKSAW RIDGE [MA15+]
OFFICE CHRISTMAS PARTY (MA15+) Comedy
BAD SANTA 2 [MA15+]
FANTASTIC BEASTS and Where to Find Them [M]
LABYRINTH [PG]
ROBINSON CRUSOE: The Wild Life (G)
JACK REACHER 2 Never Go Back [M]
DOCTOR STRANGE (M)
KEEPING UP WITH THE JONESES [M]
LIGHT BETWEEN OCEANS [M]
INFERNO (CTC)
TROLLS [G] 2D + 3D
THE BEATLES: EIGHT DAYS A WEEK - The Touring Years...
CAFÉ SOCIETY [M]
ARRIVAL [M]
THE ACCOUNTANT [MA15+]
 MISS PEREGRINE'S HOME FOR PECULIAR CHILDREN [M]
DEEPWATER HORIZON [M]
The Magnificent Seven [M]
THE GIRL ON THE TRAIN [MA15+]
SPIN OUT [M]
STORKS (G)
Celebrate Australian (and NZ) Films
SULLY (M)  
BRIDGET JONES BABY [M] 2016
NERVE [M]
The Secret Life of Pets (G)
WAR DOGS [M]
PETE'S DRAGON [PG]  
 BLAIR WITCH [MA15+]
Opera Australia’s TURNANDOT
THE SAUSAGE PARTY [MA15+]
BEN-HUR [M]
GOLDSTONE [M]  2016 | Australia.
THE SHALLOWS [M]
CAPTAIN FANTASTIC [M] 
ANDRE RIEU 2016 MAASTRICHT CONCERT
LOVE AND FRIENDSHIP [PG]
SUICIDE SQUAD (M)
Roberto Alagna - SuperStar Tenor - with QSO (on screen)
BAD MOMS [MA15+]
ABSOLUTELY FABULOUS: The Movie [M] 2016 ‧
JASON BOURNE (M)
Hunt for the Wilderpeople [PG]
Star Trek Beyond (M) 2016
GHOSTBUSTERS (PG)  2016
 Central Intelligence (M)
Mike and Dave Need Wedding Dates (MA15+)
ME BEFORE YOU [PG]
THE CONJURING 2 [MA15+]
The Legend of Tarzan (M)
MONEY MONSTER [M]
WARCRAFT: THE BEGINNING [M]
Independence Day 2: Resurgence (M) 2016
The BFG (PG)
Ice Age 5: Collision Course (PG)
FINDING DORY (G) ica comp
Now You See Me 2 (M)
The Angry Birds Movie (PG)
  TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES 2: Out of the Shadows...
WHISKEY TANGO FOXTROT (MA15+)
Disney’s Alice Through The Looking Glass [PG] 1h 5...
X-Men: Apocalypse [M] ‧ 2h 27m ‧ Fantasy/Science f...
THE NICE GUYS [MA15+]
BAD NEIGHBOURS 2:Sorority Rising [MA15+]  
EXHIBITION ON SCREEN: 2016
Eddie the Eagle (PG)
Florence Foster Jenkins [PG] 
THE MAN WHO KNEW INFINITY [PG]
Captain America: Civil War (M)
THE BOSS [MA15+] 1h 39min | Comedy
Mother's Day (M) Movie | Comedy
The Divergent Series: Allegiant (M)
The Huntsman: Winter's War [M]
The Jungle Book (PG )
RISEN (M )
Miracles from Heaven [PG] Drama
HAIL, CAESAR! (PG)
MY BIG FAT GREEK WEDDING 2 [M]
45 Years (M)
Batman v Superman: Dawn of Justice [M]
Alice Through the Looking Glass (2016)
Kung Fu Panda 3 (PG)
ZOOTOPIA (CTC)
 10 Cloverfield Lane (M)
ANGRY BIRDS (PG) 2016
13 HOURS: The Secret Soldiers of Benghazi [MA15+]
THE BROTHERS GRIMBSY (MA15+) 
THE LADY IN THE VAN [M]
BROOKLYN [M]
THE CHOICE [PG] THE 5TH WAVE (M)
HOW TO BE SINGLE (M)
Ride Along 2 (2016)
ZOOLANDER 2 (M)
Dirty Grandpa (MA15+)
DEADPOOL [MA15+]
THE HATEFUL EIGHT (R18+)
SISTERS (MA15+)
THE IMPORTANCE OF BEING EARNEST (EX)
LOOKING FOR GRACE [M] 
The Revenant [MA15+]
JOY (2015)
Point Break (M) 2015
   GOOSEBUMPS (PG)
Nowhere Boys: The Book of Shadows {PG} 
ALVIN & THE CHIPMUNKS: THE ROAD CHIP (PG)
Daddy's Home (PG)
THE GOOD DINOSAUR [PG] 2D & 3D...
Snoopy and Charlie Brown: The Peanuts Movie (G)
STAR WARS: Episode VII THE FORCE AWAKENS [M]

No comments:

Post a Comment